Avatar billede lazor Nybegynder
21. maj 2008 - 13:02 Der er 6 kommentarer

CS Server. Port Forward er gjordt.

Hej eksperter.
Jeg har igen lavet en cs server dog ikke ligeså godt som den anden åbenbart :D

Det skal lige siges jeg ved godt hvordan man sætter en cs server op.
Men denne her kan ikke ses public

Tror mit problem ligger i port fowardning. Jeg har åbnet de nødvendige porte, men port tester viser at den ikke kan komme igennem ;P
- Jeg har tjekket min firewall, den tillader cs servern. Der er dog ikk kun cs server men uTorrent osv der heller ikke kan komme igennem.

LaZoR.
Avatar billede lazor Nybegynder
21. maj 2008 - 13:44 #1
I Consolen skriver den: WARNING: UDP_OpenSocket: port: 27015  bind: WSAEADDRINUSE
NET Ports:  server 27015, client 27005
Could not get TCP/IP address, TCP/IP disabled
Reason:  WSAENOTS
Avatar billede egzonrh Nybegynder
21. maj 2008 - 15:56 #2
Mange har dette problem.
Man laver en server, men andre kan ikke komme ind eller overhovedet se den.

Du skal:

Læs kommentaren:
Kommentar: egzonrh

Det mest vigtige:
Man skal vide sin routers navn og version
Man skal vide det sidste tal af sin IP adresse, som man finder i cmd
For at andre skal komme ind på dit server, skal du give WAN IP, som du finder her: www.myip.dk
Avatar billede lazor Nybegynder
22. maj 2008 - 16:36 #3
Ja det ved jeg godt..
Har gjordt alt lige efter bogen
Avatar billede egzonrh Nybegynder
23. maj 2008 - 21:35 #4
LOL!:P Har glemt at indsætte linket til den kommentar:P:

Her er den.
http://www.eksperten.dk/spm/821773

Kommentar: egzonrh
Avatar billede egzonrh Nybegynder
30. maj 2008 - 21:21 #5
Har du læst den kommentar fra det spørgsmål, og løst problemet?
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
31. maj 2008 - 12:55 #6
Jeg havde samme problem med min router..
Jeg resettede den og prøvede igen, resettede og prøvede igen (måske 5 gange) til sidst virkede det.. Virkelig underligt..
Jeg har selv 5 CS servere.. efter jeg resettede den de gange har den virket så'n ok igen