Avatar billede suldrup Nybegynder
21. maj 2008 - 09:31 Der er 2 kommentarer

Dynamiske diske går ofte offline

Nogle der ved hvorfor dynamiske diske flere gange om dagen går offline? Hver gang vi reaktivere dem kommer de hurtigt online og er healthy. Kan de skyldes de er tæt på at blive fyldte, der er stadig 3,57 GB tilbage (1%)

Vi kører Windows 2003 R2 - standard - SP1
Avatar billede venturer Nybegynder
27. maj 2008 - 10:43 #1
Det kan desværre skyldes mange forskellige ting.
Hvis du starter med at kigge i din event log (System), og ser om der er nogle event ders med relevans for dit problem. Så kan dét måske give os et udgangspunkt.
Avatar billede serverservice Praktikant
15. juni 2008 - 22:10 #2
Det kan være en driver eller hardwarefejl. Du kan finde producenten af disken med everest corpoerate ed. og scanne den for fejl i dosmode.
Ellers må du læse i event loggen og sende de events herind med rødt skilt fra systremloggen - vi skal vide source og id som venturer skriver.