Avatar billede fld Nybegynder
20. maj 2008 - 22:06 Der er 7 kommentarer

Keyword tag

Hvordan ser man på brugen af:

<meta name="Keywords" content="søgeord, billigt søgeord" />
Avatar billede keysersoze Guru
20. maj 2008 - 22:23 #1
hvad præcis tænker du på?
Avatar billede fld Nybegynder
20. maj 2008 - 22:25 #2
Jeg tænker på om brugen af søgeord to gange bliver betragtet som en sætning, eller som gentagende brug af ordet.
Avatar billede madx Nybegynder
21. maj 2008 - 09:14 #3
Anvendt nogle få enkeltord 3-5 - uden komma. Så funker det. Det andet duer ikke
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2008 - 17:51 #4
enig - bortset fra at jeg umiddelbart ville sige med komma? men ellers enkelte keywords og 3-5 stk
Avatar billede fld Nybegynder
25. maj 2008 - 09:25 #5
Jeg forstår jer ikke helt - jeg har altid forstået det sådan: <meta name="Keywords" content="billigt, søgeord" /> og altid adskilt af komma?

Men hvis det så skal være som en sætning? Altså billigt søgeord....
Avatar billede madx Nybegynder
25. maj 2008 - 10:18 #6
Nu er meta keywords desværre ikke ret vigtig, mildest talt. Så du kan gøre som det passer dig.

Den korrekte måde er med komma, men hvis du skriver det uden er resonnementet at dine keywords også læse lidt som en sætning, hvor de 3-5 ord kan indgå på mange flere måder

Thats all :-)
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2008 - 10:16 #7
lukketid?