Avatar billede bitengines Nybegynder
20. juni 2001 - 14:19 Der er 1 løsning

24newsengine.com en nyttige service ?

Hvad synes I om min ny gratis pressemeddelelses service på http://www.24newsengine.com/ ?

Alt ris/ros er velkommen !
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juni 2001 - 15:20 #1
Overskuelig og nem at hitte ud af.

hende pigen er placeret lidt underligt, og skulle hun ikke tale til brugeren istedet for at bruge en tænkeboble.

fin introduktion.

den orange baggrund er måske lige lovlig orange :)

og allerneders er der det sædvanlige gylle.
websidens adresse?  jeg er der. den står i adressefeltet.
tell a friend?      den har vi prøvet mange nok gange til at vide at det er en god måde at miste en ven.
webmaster?          hører hjemme på kontakt siden.
copyright?          ok det er vel nødvendigt. skal den fylde såmeget?
terms of service,
privacy statement  ku de komme op på linie med copyrighten?

mvh JakobA