Avatar billede mczlimmer Nybegynder
20. juni 2001 - 14:14 Der er 38 kommentarer og
1 løsning

Mangler banner...

Jeg mangler en banner til en hp jeg er igang med at lave...
Størrelsen må i selv finde ud af, bare den ikke er for stor. Der skal stå McZlimmer, med en blålig skrift, på en sort bagrund.
Hvis der er nogen der kan laver en banner der er fed kan de få 15 point for det. HVis altså lige der er en der gider forklare mig det der med point, jeg er nemlig ny her på eksperten...

|1roW|McZlimmer
Avatar billede padde Nybegynder
20. juni 2001 - 14:29 #1
... ok regler for bannere...
de skal i freelancekategorien istedet for design>brugerven. - eller kommer der nogen og skælder dig ud :)

- og så skal nok regne med at komme at med en del flere point... kig i freelancekategorien for at se hvad jeg mener ( http://www.eksperten.dk/kategori/113 )
Avatar billede bbs Nybegynder
20. juni 2001 - 15:00 #2
Padde->
Log lige på MSN :)
Avatar billede francke Nybegynder
20. juni 2001 - 15:44 #3
Avatar billede bo Nybegynder
26. juni 2001 - 10:17 #4
Hvis du vil give lidt flere point, så vil jeg da godt lave et flot banner til dig.

15 point er ikke meget, i forhold til den tid man muligvis vil bruge for at lave et flot banner.
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
27. juni 2001 - 21:03 #5
Jamen hvad er så normalt???
Er 200 point godt nok...
Hvis du får 200 kan du så også gå med til at jeg stiller nogle krav til størrelsen??
Kender du CS (hvis du gør så må mit banner godt have noget med det at gøre)???

McZlimmer
Avatar billede bo Nybegynder
27. juni 2001 - 22:31 #6
200 point vil være fint.

Det er helt fint, hvis du skriver hvad størrelse det skal være.

Ja, jeg kender godt Counter Strike.

Vil du gerne have nogle Counter Strike figur på banneret, hvis jeg kan finde nogle ?
Avatar billede bo Nybegynder
28. juni 2001 - 14:22 #7
Skal jeg skrive Conuter Strike Clan på banneret ?
Avatar billede bo Nybegynder
28. juni 2001 - 14:23 #8
UPS! Jeg mener Counter Strike Clan.
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
28. juni 2001 - 16:35 #9
Bare skriv McZlimmer, og så med lidt CS grafik i baggrunden (figurer våben what ever)...
Billedet skal være:
      761 bredt
        91 højt

Jeg tror nok det hedder pixels, de der størrelser man skriver i når man laver en hp...
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
28. juni 2001 - 16:37 #10
Det er nemlig ikke til min clan hp, men bare til min egen side... Jeg kan sende en mail til dig, hvor jeg skirver adressen, hvis du vil se hvordan dit billede bliver brugt...
Avatar billede bo Nybegynder
28. juni 2001 - 17:11 #11
Det må du gerne.
Min email-adresse er bos-webside@post.cybercity.dk
Avatar billede bo Nybegynder
28. juni 2001 - 17:12 #12
.. så her bos-webside@post.cybercity.dk
Avatar billede bo Nybegynder
28. juni 2001 - 17:13 #13
Det var da utroligt...

Så må du selv skrive den.
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
28. juni 2001 - 18:08 #14
Det der med farverne er ikke så vigtigt mere...
Det har ikke så stor indflydelse på HP\'en
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
28. juni 2001 - 18:30 #15
Du kunne tjekke www.mczlimmer.subnet.dk
Det er her banneret skal være...
Det der er nu er kun midlertidigt (er ikke skide god til sådan noget)...
Avatar billede bo Nybegynder
28. juni 2001 - 18:51 #16
Du kan lige se det banner, som jeg lavede tidligere på dagen:

http://www.itnyt.subnet.dk/eksperten/McZlimmer.jpg

Du må gene skrive hvad du synes om det.

Jeg kan godt ændre Counter Strike Clan til Counter Strike, eller fjerne det helt.
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
28. juni 2001 - 22:35 #17
Det ser fint ud...
Men kan du ikke lave skriften lidt sejere...
Og så slet couter-strike clan, og skriv: Smile U R fragged...
Hvis du kan skrive R og U spejl vendt ville det være helt perfekt...
Avatar billede bo Nybegynder
28. juni 2001 - 22:40 #18
Jeg kan prøve :)
Avatar billede klogesen Nybegynder
28. juni 2001 - 22:50 #19
Det er da et sejt banner men våbnet skulle nok være en Magnum!
Avatar billede bo Nybegynder
28. juni 2001 - 22:52 #20
klogesen ->

Tak.

Ja, det kunne man også... :-)
Avatar billede bo Nybegynder
29. juni 2001 - 11:55 #21
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
29. juni 2001 - 17:00 #22
Nr 2 er bedst (McZlimmer3)...
Jeg mente ikke de skulle stå på hovedet men bare være spejlvendt verticalt (vandret)...
Ellers ser det rigtig godt ud...
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
29. juni 2001 - 17:22 #23
DOH...
Selvfølgelig ikke vandret, men lodret...
Har det banner nu de størrelser det skal have?
Det passer i hvert fald ikke ind på min hp...
Avatar billede bo Nybegynder
29. juni 2001 - 17:32 #24
Bannerne er 468x60 pixels, som er normalt.

Jeg vil lige se om jeg kan hitte ud af det... :-)

Avatar billede mczlimmer Nybegynder
29. juni 2001 - 17:34 #25
Ok skulle bare lige være på den sikre side...
Avatar billede bo Nybegynder
29. juni 2001 - 17:55 #26
Avatar billede -sofus- Nybegynder
08. juli 2001 - 03:15 #27
jeg synes at det sidste banner skal ha point.. det er ret hardcore
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
08. juli 2001 - 12:30 #28
Det ser rigtig godt ud, men det skal altså være større, ellers passer det ikke ordentligt ind på siden...
Avatar billede bo Nybegynder
11. juli 2001 - 11:17 #29
OK!

Hvad størrelse skal det være ?
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
11. juli 2001 - 14:52 #30
Det skal være:
  761 pixels bredt
    91 pixels højt
Avatar billede bo Nybegynder
11. juli 2001 - 17:53 #31

Hvordan passer dette ind på siden ?

http://www.itnyt.subnet.dk/eksperten/McZlimmer6.jpg
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
11. juli 2001 - 21:17 #32
Perfekt... Det var 200 point ik\'? De er på vej til din konto...
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
11. juli 2001 - 21:20 #33
øhh sige lige hvis du ikke har fået pointene... Jeg er stafigvæk ny...
Avatar billede bo Nybegynder
11. juli 2001 - 21:34 #34

Har du husket at forhøje dette spm\'s point til 200?

Jeg tror jeg kun har fået 15 point.

----

Det lyder godt, at du kunne bruge billedet!

Du kan så bare bruge McZlimmer5.jpg, som banner-reklame, da det har den rigtig banner størrelse!

Avatar billede mczlimmer Nybegynder
12. juli 2001 - 20:59 #35
Sandsynligvis ikke...
Forklar lige hvordan jeg øger point summen...

---

Jammen det lyder da helt perfekt

Ps. Er du egentlig med i en CS-clan??
Avatar billede bo Nybegynder
12. juli 2001 - 23:05 #36

Jeps, men det kan desværre ikke lade sig gøre nu, da du har accepteret dette spm.

Så du bliver nødtil, at oprette et nyt spm., hvor du henviser til dette spm. (Dette er en god idé, da andre nok vil betegne det, som snyd).
Jeg vil så svare på dit nye spm., hvor efter jeg så kan få de 175 elller 200 point (Jeg har jo fået 15 point).

----

Jeg glæder mig til, at se din nye hjemmeside.

Nej, jeg er ikke lige pt. med i en CS-clan!
Avatar billede bo Nybegynder
12. juli 2001 - 23:06 #37

Halløjsa, hvor er jeg uheldig til at regne:
15-200 = 185
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
13. juli 2001 - 11:56 #38
OK, så opretter jeg et andet spørgsmål med reference til det her...
Ja det er 185 point du skal have, hvis altså ikke du vil blive snydt...

---

Du kan se den med det samme, faktisk var min side ude 5 min. efter jeg havde set at du havde forstørret banneret...
Adressen er: www.mczlimmer.subnet.dk
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
13. juli 2001 - 12:01 #39
OK...
Gå ind på http://www.eksperten.dk/spm/88814
og besvar spørgsmålet eller hva man nu skal for at kunne få point...