Avatar billede stuf99 Nybegynder
20. maj 2008 - 12:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vis Kilde virker ikke korrekt

Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig med dette. Når jeg på en hvilken som helst side vælge Vis kilde, så åbnes Windows Explorer og viser skrivebordet.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2008 - 12:43 #1
Prøv at slette dine midlertidige internet filer
Avatar billede stuf99 Nybegynder
21. maj 2008 - 09:38 #2
det virker ikke :-(
Avatar billede olebole Juniormester
24. maj 2008 - 13:21 #3
<ole>

Prøv at spørge i Virus kategorien. Det lyder mest som et problem for dem  :o|

/mvh
</bole>
Avatar billede stuf99 Nybegynder
02. juni 2008 - 10:35 #4
Jeg fandt en ekspert på arbejdet. I registreringsdatabasen for IE, var der ikke angivet hvad "Vis kilde" skulle åbnes i, så den åbner åbenbart default i Windows explorer.

Jeg ændrede altså :

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\View Source Editor\Editor Name

til at pege mod notepad.exe.