Avatar billede ssn Nybegynder
19. maj 2008 - 14:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stop frontpage med selv at skrive height og width på et billede

mit problem er at jeg arbejder på en server med fontpage.

og frontpage skrive selv billede height og width på et billede.
kan man slå den fukntion fra ?

jeg skal have følgene kode til at validere og det kan jeg ikke på grund af frontpage. Da frontpage altid til føjer width="58" height="57" til koden.
  <input  type="image" value="submit" class="sogsendpic" src="grafik/sogknap.gif" alt="Søg" name="send">

er der nogle der kan hjælpe mig ???
Avatar billede w13 Novice
19. maj 2008 - 14:14 #1
Frontpage piller enormt meget ved koden, og så vidt jeg ved, er der ikke noget at gøre ved det. :(
Avatar billede ssn Nybegynder
19. maj 2008 - 15:11 #2
jeg har selv løst det med at putte koden i et javascript
Avatar billede roenving Novice
20. maj 2008 - 16:38 #3
-- en ordentlig løsning vil være at skifte til en html-editor, der ikke tror den er bedre til at kode end dig, og som ikke laver illegal og ugyldig kode !-)
Avatar billede ssn Nybegynder
20. maj 2008 - 20:04 #4
ja ja
men nu er det lige kun via frontpage jeg kan få adgang til den server.

ok !!?
Avatar billede roenving Novice
21. maj 2008 - 16:52 #5
Adgangen til serveren har vel ikke noget med html-editoren at gøre ?-)

-- at der kan være benyttet Frontpage-extensions gør det selvfølgelig svært at overskue skift af editor, men umuliggør det ike !-)