Avatar billede Shannon Novice
18. maj 2008 - 22:29 Der er 8 kommentarer

Langsom PC - skal hele tiden vente på at musen er klar

Hej

Jeg har haft stillet spørgsmålet før, fik også god hjælp men desværre fortsætter mit problem, så jeg prøver igen igen...

Min PC er ved at drive mig fuldstændigt til vanviddets rand. Problemet er, at den er blevet sindsygt langsom ret pludseligt. Jeg har kørt diverse scannere og cc cleaner og jeg skal gi dig. Optimerings værktøjer osv osv. Intet hjælper.

Den laver det, at "musen" ligesom ikke kan benyttes så jeg skal sådan sidde og vente i lange tider på,. at den atter kan aktiveres. Min internet forbindelse er på 20MB så der burde jo ikke være nogen problemer dér.

Er der NOGEN out there...som kan hjælpe mig med hvad det kan skyldes ?

Mange hilsener
Shannon
18. maj 2008 - 22:35 #1
Bærbar ?
Stationær ?
Mus type (USB, trådløs, Bluetouth, P/S2, ...) ?
...

(Det har ikke en dyt med din Internetforbindelse at gøre ...)
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2008 - 22:37 #2
Avatar billede Shannon Novice
19. maj 2008 - 11:58 #3
Hej igen Larry:-)

Det er en stationær. Musen er en almindelig usb mus.

KH Shannon
Avatar billede Shannon Novice
19. maj 2008 - 12:01 #4
Tak helcec men jeg forstår bare ikke hvad der står på den side. Jeg er lidt dum nemlig. Jeg må rode lidt med det.

Kh Shan
Avatar billede Shannon Novice
19. maj 2008 - 12:14 #5
Nu har jeg kørt CHKDSK :-) Vender snarest tilbage med, om det har hjulpet. Mvh Shan
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2008 - 07:16 #6
Og hvordan gik det??
Avatar billede Shannon Novice
08. juni 2008 - 17:02 #7
Ja...jeg ved det ikke, og nu er jeg flyttet og har haft det hele skilt ad og samlet igen og der er ingen problemer nu, så hvad der egentligt rettede problemet ved jeg ikke. Du skal alligevel have tak og kan du gøre det som et svar, så får du points:-)
08. juni 2008 - 20:19 #8
Ping...
Læg selv et [svar] og la' os alle dele...