Avatar billede morpheous Nybegynder
16. maj 2008 - 20:12 Der er 2 kommentarer

skal cd/dvd have både 12 og 5 volt

Skal der være både 12 og 5 volt til et cd/dvd drev ?? eller kan jeg droppe de 5 volt ?? jeg vil have en kontakt på så jeg fysisk kan vælge om det skal være tændt eller slukket ved opstart.
Avatar billede matcho Nybegynder
16. maj 2008 - 21:26 #1
Du skal kun bruge 1 molex til en ata eller hvis det er sata så sata strømstik.
Avatar billede jesperpress Nybegynder
16. maj 2008 - 23:35 #2
Ja begge spændinger er i brug:
Power requirement er: DC +5V +-5% og DC +12V +-10% for et DVD-drev