Avatar billede weblance Nybegynder
16. maj 2008 - 18:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde fotoforum software.

Vi er nogle fotoentusiaster som kunne tænke sig at starte vores eget fotoforum, og for ikke at starte fra bunden af med at lave vores eget, vil jeg spørge om nogen af jer eksperter kender til noget godt fotoforum software - helst i PHP, da ingen af os har særlig megen kendskap til ASP (men har til PHP).

På forhånd tak.

/Carl
Avatar billede aners Nybegynder
17. maj 2008 - 23:38 #1
Kig på www.hotscripts.com - der er altid en masse gode bud :)
Avatar billede per-olof Nybegynder
17. maj 2008 - 23:43 #2
Coppermine http://coppermine-gallery.net/ er et godt alternativ med mulighed for plugins for forskellige "fiduser" som video mm. Kør med PHP Rimeligt enkelt at sætte op
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2008 - 08:02 #3
Prøv at se på: http://www.photopost.com
Det er ikke gratis.
Bruges bla. af: http://godtfoto.dk

:-)
Avatar billede weblance Nybegynder
27. maj 2008 - 06:43 #4
Det jeg mangler ved forslagene er muligheden for at de andre brugere kan rate billederne, give dem karakter - nogen der kender et system med mulighed for det?
Avatar billede per-olof Nybegynder
27. maj 2008 - 10:04 #5
Avatar billede per-olof Nybegynder
27. maj 2008 - 11:41 #6
Det jeg mener er at de andre brugere kan rate billederne, give dem karakter
Avatar billede pertho Nybegynder
06. juni 2008 - 11:47 #7
Det kan Coppermine da.
Avatar billede weblance Nybegynder
15. november 2008 - 11:34 #8
per-olof - send venligst et svar så jeg kan lukke tråden.
Avatar billede per-olof Nybegynder
15. november 2008 - 12:09 #9
Ok
Avatar billede per-olof Nybegynder
15. november 2008 - 18:14 #10
Tak før point