Avatar billede sas_mart Nybegynder
16. maj 2008 - 14:06 Der er 2 kommentarer

Matrix når der er flettede celler

Jeg har et datasæt hvor jeg ønsker at lave et opslag, for at retunere en unik værdi. Sagen er at der er flettede celler:

Eks.

            Januar                          Februar
  København        Aalborg        København        Aalborg
Januar  Februar  Januar  Februar  Januar  Februar Januar  Februar

Så der skal føst slås op i de øverste sammenflettede celler, herefter næste niveau osv. Men kan ikke få den til at acceptere, nogen forslag?
Avatar billede sas_mart Nybegynder
16. maj 2008 - 14:07 #1
Teksten blev lidt kludret, men håber man kan se ideen
16. maj 2008 - 14:20 #2
Du kan ikke bruge opslags-funktionerne i forbindelse med flettede celler.