Avatar billede trayzor Nybegynder
16. maj 2008 - 11:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Standard svar

Er der nogen der kender et plugin eller lignende til outlook, man kan bruge når man skal sende et standard svar?

Det kunne være ved modtagelse af en jobansøgning at man har et standard svar som bekræfter at man har modtaget den. DEt kan ligeledes være afslag.

Der er ikke tale om et autosvar, men en manuel handling.
Avatar billede sleeper Nybegynder
16. maj 2008 - 11:46 #1
hvis det er en manuel handling, kan du vel blot lave en skabelon som du kan besvare med.

Der er en indbygget funktion som hedder signatur, her kan du oprette det antal svar du ønsker, og så blot vælge hvilken signatur du vil svare med
Avatar billede trayzor Nybegynder
16. maj 2008 - 12:09 #2
Ja det var også den første løsning der blev lagt på bordet.
Det virker bare lidt som et hack, så hvis der var en bedre måde at gøre det på var det at foretrække.
Avatar billede sleeper Nybegynder
04. juni 2008 - 11:42 #3
Jeg tror altså at dette er den letteste løsning.

Ellers skal du til at bruge VBA, dette er kun en fordel hvis der er tale om mange mails der skal besvares samtidigt
Avatar billede trayzor Nybegynder
05. juni 2008 - 08:32 #4
Giv mig et svar for point :)
Avatar billede sleeper Nybegynder
08. juni 2008 - 18:51 #5
hvis du ikke kunne bruge mit forslag, skal du selv have point.
Avatar billede trayzor Nybegynder
09. juni 2008 - 07:44 #6
Det var den eneste løsning folk har givet de steder der blev spurgt, så der er den jeg vil benytte.

Tak for svaret. :)