Avatar billede thbech Nybegynder
16. maj 2008 - 09:34

Hvordan søger man i ALLE delte Outlook-kalendere samtidigt?

I mit firma har vi en Exchange-server og deler vores Outlook-kalender med hinanden.

Vi anvender Outlook-kalenderen til at tidsregistrere de forskellige opgaver. Når jeg skal beregne, hvor meget tid der sammenlagt er anvendt på en bestemt opgave, skal jeg søge i hver enkelt medarbejders kalender. Findes der en måde, hvorpå man kan søge i alle delte kalendere samtidigt, så man kun skal foretage en enkelt søgning?

På forhånd tak.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester