Avatar billede pcr Nybegynder
15. maj 2008 - 16:22 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Unhandled win32 exception - just-in-time

Når jeg prøver at starte Premiere 6.0 får jeg denne boks med at en unhandled win32 exception uccurred og just-in-time debugger failed.
Når jeg prøver at starte Quicktime får jeg meddelelsen at min softvare er for gammel. Jeg har prøvet at opdatere da jeg måske troede at fejlen lå i Quicktime. Jeg kan ikke opdatere, da jeg får beskeden at der er sket en fejl, så jeg skal fjerne Quicktime først. Det kan jeg heller ikke da der opstår en fejl.
Det er forovrigt ikke hver gang jeg får helt samme meddelelse.
Jeg har nu prøvet at geninstallere Windows XP-2 uden held. Jeg har installeret servicepack 3 uden held. Så nu kan jeg ikke klare mere. Der er mange point da jeg tror det bliver en hård nød at knække
Avatar billede pcr Nybegynder
15. maj 2008 - 16:49 #1
Nu får jeg pludselig også en boks med buffer overrun i Quicktime.exe og samtidig boksen med at min version er for gammel og bør geninstalleres. Men det er den sidste nye version.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2008 - 21:02 #2
Har du stadig dette problem, eller kan der lukkes?
Avatar billede pcr Nybegynder
26. maj 2008 - 19:16 #3
Jeg har fået virus og har prøvet en masse ting. Jeg kan stadig ikke åbne premiere eller Quicktime. Jeg har nu et åbent spørgsmål under virus og den der kan hjælpe mig der, får også disse her point
Avatar billede pcr Nybegynder
26. maj 2008 - 19:32 #4
Undskyld, mit spørgsmål står under internet genveje, virus
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2008 - 20:14 #5
Max 200 pr. spørgsmål, så luk her da de 2 spørgsmål hænger sammen :)
Avatar billede pcr Nybegynder
26. maj 2008 - 20:32 #6
Ok,og tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2008 - 20:55 #7
Husk at markere dit navn i boksen til venstre ok klikke på accepter :)
Avatar billede pcr Nybegynder
26. maj 2008 - 21:51 #8
Ok, jeg glemte at trykke på accepter