Avatar billede jrostved Nybegynder
15. maj 2008 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

send aktuelle side som mail

Hejsa

Jeg ville høre om der var nogen der kendte til noget javascript / html kode der kan sende en kopi af den side man er på til en mailadresse man selv taster ind..

Altså ligesom en print funktion der bare vil sende en mail til dig i stedet..

Håber det er ok formuleret..

/JR
Avatar billede w13 Novice
15. maj 2008 - 13:33 #1
Man kan desværre ikke sende mails med JavaScript. Til det skal du bruge et server-side sprog såsom ASP eller PHP.
Avatar billede jrostved Nybegynder
15. maj 2008 - 13:54 #2
jeg har slået mig på et færdigt php script fundet på hotscripts.com :)