Avatar billede bilsa Nybegynder
14. maj 2008 - 20:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

clone dish på en bestemt mappe på ekstern harddisk

På min bærbar computer har jeg flere forskellige partioner.

Jeg har en maxtor one touch ekstern harddisk på 500 GB.

Jeg anvender acronis, som man kan downloade gratis, når man har maxtor.

Spørgsmålet er, hvordan kan jeg lave en klon af hele min bærbar computer og placere den i en bestemt mappe på den eksterne harddisk.

Når jeg laver en clon disc med programmet, delerne den hele min eksterne harddisk op i samme antal partioner, som der er på den bærbare computer.

Hver gang jeg så slutter den eksterne harddsik til computeren finder den 8-lokale diske. Dette er noget irriterende.

Spm er, hvordan lægger jeg en klon af min bærbar i en bestemt mappe på den eksterne harddisk??
Avatar billede off-line Nybegynder
14. maj 2008 - 22:55 #1
Det kan du ikke, det er jo netop en klon. Men du kan istedet operere med image.
Så kan du f.eks. lave et seperat image af den partition hvorpå styresystemet ligger,
og derefter seperate image af andre partitioner, hvis du vil det. Og Image kan
alle sammen gemmes på den samme partition, på samme måde, som mapper, og derfra
kan de så mountes, hvis du vil hente noget fra dem. Sådan gør jeg selv.
Avatar billede off-line Nybegynder
15. maj 2008 - 22:43 #2
Respons?
Avatar billede off-line Nybegynder
16. maj 2008 - 12:55 #3
Hvis du ikke gider følge op på dine egne spørgsmål, så lad være med at spørge
her på Eksperten.
Avatar billede bilsa Nybegynder
17. maj 2008 - 17:50 #4
Jeg følger altid op, men er ikke altid på Eksperten,

Smid lige en svar
Avatar billede off-line Nybegynder
17. maj 2008 - 19:36 #5
Tak, men jeg skal ikke have point.
Avatar billede bilsa Nybegynder
18. maj 2008 - 21:19 #6
Jasveg: Du kom med et svar, der forklarede tingene, så smid gerne et svar
Avatar billede off-line Nybegynder
18. maj 2008 - 21:33 #7
Nå ja ok.- Undskyld hvis jeg virker lidt sur, men der er desværre rigtig mange brugere, som aldrig lukker deres spørgsmål, og der er ret frusterende:)