Avatar billede wosgam Nybegynder
14. maj 2008 - 20:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Drag and drop

Hej eksperter er der nogle der kan give mig et meget simpelt drag and drop script i JS.
Avatar billede roenving Novice
15. maj 2008 - 14:02 #1
Næh, det findes simpelthen ikke, men prøv at lure på googles og/eller yahoos måde at gøre det, eller kig f.eks. i =maddog=s DragManager: http://eksperten.dk/spm/385198
Avatar billede hanus91 Nybegynder
18. maj 2008 - 05:25 #2
Hello wosqam,

jQuery got an drag-drop JS function, if you go to this link http://docs.jquery.com/Main_Page and under "jQuery UI Reference" you can find Droppables and Draggables, click on those links, there should be an tutorial there of how to set it up,

Good Luck =)
Avatar billede wosgam Nybegynder
08. juni 2008 - 14:48 #3
der var ikke noget der levde op til mine forventninger
Avatar billede roenving Novice
09. juni 2008 - 13:10 #4
Hvadfor forventninger ?-)
Avatar billede wosgam Nybegynder
03. august 2008 - 16:00 #5
at det var meget simpelt