Avatar billede 110777 Nybegynder
14. maj 2008 - 10:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Samme netværks printer 2 gange på klient

Jeg vil gerne gerne installere samme netværksprinter to gange på min PC, sådan at jeg har en PS og en PCL6 driver udgave, men jeg kan ikke rigtigt få det til at spille, jeg troede det ville være nemt, men desværre ikke.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. maj 2008 - 11:13 #1
Tja, umiddelbart er det bare at gøre det. Hvad er problemet?
Avatar billede 110777 Nybegynder
14. maj 2008 - 11:33 #2
uanset hvilken måde jeg browser frem til printeren på, installere den bare oven i sig selv, jeg har ikke nogen mulighed for at gøre anden installation unik
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. maj 2008 - 11:51 #3
Du skal ind i printerfolderen og aktivere "tilføj printer". Det er denne guide du skal gennem.....

Når du når til punktet, hvilken port du vil printe til, skal du vælge den port der bruges af den oprindelige installation.

Husk at navnet selvfølgelig skal være forskelligt fra den oprindelige installations.
Avatar billede 110777 Nybegynder
21. maj 2008 - 12:09 #4
Yup, kom selv frem til den løsning.

add printer
tilføj en lokal printer
ændre port navnet til noget nyt.
Voila samme printer 2 gange.

Mit problemvar jeg prøvede at hente samme netværks printer, hvilket umiddelbart ikke er muligt.

men Ole får pointene
Avatar billede 110777 Nybegynder
21. maj 2008 - 12:11 #5
Jeg kan ikke give pointene uden at det er et svar ser det ud til.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. maj 2008 - 13:39 #6
Der er svar her :-)