Avatar billede kristianp Nybegynder
14. maj 2008 - 09:43 Der er 4 kommentarer

Gratis db til brug med tomcat

Hej... jeg skal bruge en db... gerne en der ikke koster noget...

Skal bruges sammen med en tomcat server... nogen der kan anbefale nogen.. ???
Avatar billede arne_v Ekspert
14. maj 2008 - 15:24 #1
Kan du leve med max. 4 GB data, saa er der gratsi versioner af Oracle, DB2 og SQLServer
(led efter Express udgaver).

Der er traditionelle open source databaser: MySQL, PostgreSQL, Firebird.

Der er Derby som kommer med Java 1.6 under navnet Java DB.

Alle vil virke fint med Tomcat. Saa smid en dart pil.
Avatar billede kristianp Nybegynder
15. maj 2008 - 08:59 #2
Tror jeg starter med at prøve med en MySQL..

Den er der jo en del der bruger så det må være til at få lidt hjælp...

+ jeg ville prøve at bruge JForum på mit site som også ligger op til en MySQL...
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2008 - 04:43 #3
jeg smider et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2008 - 02:20 #4
?