Avatar billede allison Nybegynder
13. maj 2008 - 15:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Router med USB port til extern hdd

Hey experter ;-)

Jeg har et par spørgsmål jeg håber jeg kan få noget hjælp til.

Jeg skal have mig en NAS, med plads til 2 hdd´s (har en Maxtor Diamond max sata2 300)

Desuden skal jeg vist have mig en ny router (har en D-Link DI-524, som jeg faktisk er godt tilfreds med, men den har ikke muligheden for at sætte USB fra NAS. Desuden er det kun en 54 mbps)

Krav:
Min computer, sønnes stationære samt konens bærbare og min PS3 skal kunne bruge den. dvs pc´er skal kunne hente/sende filer derfra og til og gerne med 100+ mbps
PS3´eren skal kunne hente film derfra og streame dem (unPn tror jeg vist kravet er fra Sony)

Hvilke skal jeg købe, jeg kan ikke finde nogle D-Link med usb (der skal gerne være en ekstra USB nøgle til at sønnen kan være på nettet uden kabel.) Desuden har jeg overvejet Qnap, lyder til at være super, men vil nu gerne have et par ideer.

Hmm håber ikk det er for rodet spørgsmål.
Avatar billede allison Nybegynder
13. maj 2008 - 15:24 #1
hmm, kan være i skal vide at min PC og konens bærbare kører Vista og sønnens XP
Avatar billede dasch87 Nybegynder
13. maj 2008 - 18:33 #2
Jeg kan ikke svare dig på om du kan bruge denne til din PS3, men ellers opfylder den vist dine krav (udover usb netkortet), og så er den rigtig billig, 249.00 incl. levering:D:
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?goto=forside&mainfunc=link
Håber nogen kan svare på om du kan bruge den til PS3'en. Men syntes bare jeg ville dele tilbuddet.
Avatar billede allison Nybegynder
13. maj 2008 - 18:36 #3
hmm, kommer bare lige til forsiden...
Avatar billede allison Nybegynder
30. maj 2008 - 15:21 #4
lukker pga ingen svar.