Avatar billede spochek Nybegynder
13. maj 2008 - 14:12 Der er 4 kommentarer

Lotus Notes dokumneter i CSS

Jeg er ved at lave en lille hjemmeside.

Menuerne er i HTML/CSS.
Al indholdet er Lotus Notes dokumenter.

Hvordan importerer jeg notes-dokumenterne ind i en <div> eller lignende?
Lige nu gør jeg det med frames, men det er jo lidt usmidigt...
Avatar billede jogii Nybegynder
13. maj 2008 - 14:32 #1
Har du adgang til Domino databasens design?
Hvorfor har CoAdmin lukket den sag du havde oprettet under Domino, og ikke denne her?
Avatar billede snowball Novice
13. maj 2008 - 14:44 #2
jogii: Det står beksrevet når man forsøger at læse spørgsmålet. Der kan desuden også henvises til http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.1.11.
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
12. juni 2008 - 10:19 #3
lav en subform med menu koden. og tilføj så subformen på dine forms
Avatar billede johndenmark Nybegynder
12. september 2008 - 19:14 #4
Er din hjemmeside baseret på Domino eller noget andet (fx. PHP, Java, ...)?

Hvis den er baseret på Domino kan du gøre flere ting; fx. sætte HTML kode rundt om dit (formoder jeg) RichText felt og kun vise disse i browseren. Du kan også afhængig af UserAgent inkludere én subform for Notes brug og én for web-brug.

Det er nogenlunde samme princip du skal bruge hvis din hjemmeside er baseret på noget andet end Domino. Så skal du blot lave en HTML-side i Domino som viser indholdet fra dit RichText felt og så inkludere dét som indhold i din hjemmeside vha. et internt HTTP opslag.