Avatar billede mmark Nybegynder
13. maj 2008 - 10:18 Der er 3 kommentarer

Integration mellem webshop og e-conomic

Jeg søger en programmør som kan hjælpe med at integrerer en webshop med e-conomic.

Shoppen er i php og ligger ovenpå en sql-database. Det er ikke en standard shop (som scannet eller lign).

Opgaven består i:
1. Ordrer/kunder overføres til e-conomic
2. Når en ordren faktureres, "trækkes" betalingen fra PBS´betalingsmodul og der oprettes en debitor indbetaling i kassekladden.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
14. maj 2008 - 15:32 #1
Hej

Det skulle være ganske simpelt at lave - prøv at se her http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/moduler/api.asp
Avatar billede mmark Nybegynder
14. maj 2008 - 21:33 #2
Hej Coladrenge,

Jeg er godt bekendt med deres API, men søger en som kan lave denne implementering.

Vh. mmark
Avatar billede coladrenge Nybegynder
15. maj 2008 - 09:52 #3
Hej

Det kan vi godt lave til dig - du kan skrive til jhc@mj-software.dk