Avatar billede glacier Nybegynder
13. maj 2008 - 09:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIS fejl.

Hej

Min IIS er de seneste dage begyndt at crashe fuldstændigt umultiveret.
Lige pludseligt smider siden en ASP fejl og derefter er man nød til at genstarte IIS'en.

eventloggen er fuld af entries af denne type:

Error: File /Default.asp  CreateObject Exception. The CreateObject of '(null)' caused exception C0000005..

Hvad kan mit problem være
Avatar billede hojben Novice
13. maj 2008 - 21:44 #1
lyder som denne: http://www.asp.dk/forum.asp?mode=show_message&tech_id=1&forum_id=3&message_id=69877

Kan kun ændres hvis du har adgang til IIS'en (hvilket jeg går ud fra du har) :)
Avatar billede glacier Nybegynder
27. maj 2008 - 15:41 #2
f
Avatar billede hojben Novice
28. maj 2008 - 08:27 #3
ehmmm du fandt ud af det eller hvordan?