Avatar billede propaganda Nybegynder
20. juni 2001 - 09:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Target

Hvordan får jeg lavet target til _main i følgende kode?

Do Until rs.EOF
Response.write \"<TR><TD><A HREF=artikel.asp?id=\" & rs(\"id\") & \"><FONT COLOR=\" & Request.QueryString(\"color3\") & \" FACE=\" & Request.QueryString(\"skrift\") & \" size=\" & Request.QueryString(\"size\") & \">\" & rs(\"overskrift\") & \"</A><BR>\" & left(rs(\"nyhed\"),\"\" & Request.QueryString(\"tekst\") & \"\") & \"..</FONT><HR SIZE=1 COLOR=000000></TD></TR>\"
RS.MoveNext
Loop

/propaganda
Avatar billede sbm Nybegynder
20. juni 2001 - 11:52 #1
1 point? Er det en tastefejl? Nemme spørgsmål er default takseret til 15 point. :-)

Target skal (næsten) altid defineres som en del af dit anchor-tag <A>
Altså skal dit
  <A HREF=artikel.asp?id=\" & rs(\"id\") & \">
ændres til
  <A HREF=artikel.asp?id=\" & rs(\"id\") & \" TARGET=_main>
Avatar billede sbm Nybegynder
20. juni 2001 - 11:59 #2
Det vil i øvrigt også være en god idé at få lukket dine gamle spørgsmål.
Avatar billede propaganda Nybegynder
20. juni 2001 - 13:12 #3
det funker ikke :(
Avatar billede propaganda Nybegynder
20. juni 2001 - 13:14 #4
Det funker ikke :(

Jo, jeg vill have smidt nogen fleree points. Generlt er jeg dov 100% ligeglad med de points.
Avatar billede sbm Nybegynder
20. juni 2001 - 23:02 #5
Hmmm. Hvad er det der ikke fungerer som det skal? Får du en fejl med at siden ikke findes, eller kommer den i den eksisterende frame, eller popper det op i et nyt vindue?

Jeg er 100% sikker på at dette BURDE virke, hvis du vel at mærke har navngivet din frame _main som du skriver... Prøv evt. at klamme target ind i et par enkelt-plinger:

<A HREF=artikel.asp?id=\" & rs(\"id\") & \" TARGET=\'_main\'>