Avatar billede godtgemt Nybegynder
12. maj 2008 - 00:09 Der er 1 kommentar

Manglende kontakt til HD

Har haft er synology NAS server kørende med en Maxtor 300 Gb HD

Kunne pludselig kun se mapperne, ikke oprettenye og der blev meldt om intern I/O fejl.

"Noget" skete og pludselig ville den formattere...

Har efterfølgende prøvet via USB til SATA kabel at koble den til den stationære.

Disken spinner op og der meddeles at enheden er installeret korrekt.

Den kan IKKE ses i kontrolpanel
Den KAN ses under enhedshåndtering

JEG KAN IKKE KOMME IND PÅ DEN...

Er den færdig eller hvad kan man gøre, jeg har ikke haft den monteret i den stationære - vil det gøre nogen forskel?

Det er jo kun ca 1000 billeder - så jeg overlever vel :-)

/Torben
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2008 - 07:05 #1
Det lyder som om du har mistet din filtabel, kig på http://www.helgec.dk/lost%20partition.html og se om det ikke løser dit problem. Virker det ikke er der stadig gode muligheder for at hente dine data ud, men pas på med ikke at foretage for mange hasarderede forsøg, dine chancer forringes ved hvert mislykket forsøg