Avatar billede crashandburn Nybegynder
20. juni 2001 - 09:24 Der er 3 kommentarer

form mail

Er der nogen der hurtigt og nemt kan lave en e-mail sender til mig ??

Jeg skal kunne vælge forskellige modtagere(emailadresser) af mailen via en drop-down menu
og have et fritekst felt
Avatar billede neuro Nybegynder
20. juni 2001 - 09:43 #1
Du kan eventuelt tage et kig på www.netcoders.dk , der kan man finde en masse nyttig sourcekoder.
Måske kan du finde hvad du søger der?
Avatar billede icedox Nybegynder
20. juni 2001 - 19:27 #2
Hej crashandburn !
Kan du finde ud af at sende variable i en access db ?

Hvis du kan det, ved jeg hvor du er i din udvikling, og kan hjælpe dig!
Avatar billede crashandburn Nybegynder
24. juli 2001 - 10:41 #3
Neuro>> jeg kan sagtens finde en source for en form-mailer
det som jeg søger er en form-mailer som afsender en mail til den modtager som man har valgt i drop-downmenuen

icedox>>
er slet ikke i udviklingen *G* havde håbet der var nogen der havde lavet noget lignende som de lige ville dele