Avatar billede human900 Nybegynder
09. maj 2008 - 07:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

udførelse af en webkalender

jeg skal bruge en kalender ( beliggende på nettet (html) ) som man kan logge sig ind på. I den skriver man aktivitet, kommentar og dato, og til sidst kan man se en fælles oversigt (årshjul) over aktiviteter...sådan ca.
( betaling ingen hindring)
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2008 - 07:38 #1
Det kan i hvert fald ikke lade sig gøre i ren html - du skal have hjælp af en serverside teknologi som fx asp, php eller asp.net, hvad har du af muligheder her?
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2008 - 09:47 #2
hvad med at bruge http://www.google.com/calendar
Avatar billede bqnke Nybegynder
14. maj 2008 - 13:49 #3
du kan ikke lave en log ind med html som skal kunne gemme ting det er helt umuligt.
du bliver nød til at anvende php eller en anden for for kode sprog, eller bare finde dig en online kalender som jape44 siger!
Avatar billede human900 Nybegynder
19. maj 2008 - 19:02 #4
OK...og tak.
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2008 - 10:14 #5
lukketid?