Avatar billede aalse Nybegynder
08. maj 2008 - 20:27 Der er 9 kommentarer

Fra computer til Fladskærm, er sløret

Hej alle sammen

Har fået et nyt 32 tommer fjernsyn, og skal sætte det til min computer, så jeg kan se det hele på fjernsynet..

Kan se alt på skærmen, lyd billedet, og farver .. Men, problemet er at den er sløret, og man kan ikke læse teskten på skærmen, sagtens se film og spille spil..

Men kan ikke læse hvad der står, der meget sløret ..

Mit grafikkort er Radeon 9550..

Har opdateret mine drivers, til mit grafikkort..

med venlig hilsen
Pedermann
Avatar billede zygote Nybegynder
08. maj 2008 - 21:07 #1
ja ved det .... jeg har det samme problem ... og det kan ikk løses :S
Avatar billede clemmedk Praktikant
08. maj 2008 - 21:14 #2
det er den forkerte opløsning i køre med
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
08. maj 2008 - 21:17 #3
og det er vel ikke fordi i kører i en forkert opløsning??
Avatar billede clemmedk Praktikant
08. maj 2008 - 21:18 #4
normal ville det være 1360 X 768
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
08. maj 2008 - 21:19 #5
hovsa, sorry clemmedk.  meget mystisk, jeg kan da ikke have været tre minutter om at skrive den smule ????????????
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
08. maj 2008 - 21:21 #6
det kunne jo være at den nye fladskærm er en full hd    så er det 1920 X 1080
Avatar billede aalse Nybegynder
08. maj 2008 - 21:52 #7
Nu har jeg prøvet løsningerne, og ingen af dem gøre det bedre..

Kan det være fordi grafikkortet er for dårligt?
eller for gammelt?
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. maj 2008 - 10:01 #8
Muligt, men nu er det ikke sikkert at dit grafikkort kan levere den rette opløsning. Du må kikke i manualen til dit tv, og finde ud af hvilken opløsning som er den højeste den kan køre med, og det er denne opløsning som skærmkortet skal køre med. Kan den ikke dette skal du have et grafikkort der kan, eller leve med det slørede billede.
Avatar billede tosa Nybegynder
31. maj 2008 - 01:24 #9
hvilket kabel bruger du til overførsel af signal?
- jeg vil anbefale at du bruger DVI->HDMI. Ellers kan komponent eller VGA bruges. Men med det du skriver, lyder det som om du bruger S-Video->scart (vist nok også hvad man kalder composite - men det er i hvert fald den ringeste måde at overføre signalet på).