Avatar billede michaelgm Nybegynder
08. maj 2008 - 15:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne curser/mus ved startup. Med evt macro

Nogen der har en idé til hvordan jeg får fjernet musen som er centreret når man starter ens computer i windows. Jeg har et logind system til at køre. Som jeg vil have til at genstarte hver nat. Men hver gang den har genstartet er cursoren jo i vejen.

Nogen der kender et macro program der kan klare jobbet. Eller en anden løsning?
Avatar billede fennec Nybegynder
08. maj 2008 - 15:14 #1
Du skulle måske spørge i den rigtige kategori. Dette er til mySQL spørgsmål.
Avatar billede michaelgm Nybegynder
08. maj 2008 - 15:50 #2
God idé. glemte helt at vælge katagori. Så ved slet ikke hvorfor den har valgt den her. Jeg lukker og prøver igen.