Avatar billede jmc Nybegynder
08. maj 2008 - 12:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger design partner til kontor deling i Århus.

Søger reklame design partner i Århus.
Jeg søger en dygtig partner til deling af kontor i frichsparken. Vi har ca. 30M2.
Du skal have et reklame design / bureau som vi kan dele opgaver med. Vi har 12 år i branchen som leverandør at CMS systemer mv.
Ring 31119111 og spørg efter Jan Mikael
Avatar billede computerlab Nybegynder
31. oktober 2008 - 22:16 #1
Hvis du får brug for en freelance partner, kan du kontakte mig.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede jmc Nybegynder
05. december 2008 - 11:36 #2
Jeg har fundet og lukker derfor denne henvendelse.