Avatar billede bartsimpson Nybegynder
20. juni 2001 - 01:37 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ICQ

Når jeg prøver at tilføje et nummer der på 9 nummer går ICQ i stå, nogle gange får jeg også en fejl meddelse om noget med skrivning til hukommelse. Jeg kan sagtens tilføje bruger på 8 eller mindre nummer
Er der nogle der kan hjælpe
Avatar billede orca Nybegynder
20. juni 2001 - 01:56 #1
Jeg ville umiddelbart prøve at geninstallere ICQ. Husk at tage backup af din brugerdatabase...

Mvh Mark

www.fotx.net/orca
Avatar billede ziron Nybegynder
20. juni 2001 - 01:59 #2
klitte tag din cykle og cykle ned til bageren og købt et rundstykke... så skal icq nok blive glad og virke :-)

/ZIRON
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
20. juni 2001 - 02:01 #3
Jeg har formateret og installer windows 2000 efter det skete og da jeg installeret ICQ igen sker der det samme
Avatar billede 0705pr Nybegynder
20. juni 2001 - 07:27 #4
Hvilke version af ICQ kører du med
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
20. juni 2001 - 13:49 #5
Jer har version 2000b.
Faktisk har jeg kun problermer med et 9 cifrede nummer, personen der har det nummer har selv tilføjet mig til hans contact list.
Jeg har forresten også gemt mappen 2000b som jeg havde lagt ind bagefter jeg havde installeret ICQ igen
Avatar billede vinc Nybegynder
20. juni 2001 - 15:52 #6
Back din icq data base op, lig backup filen for sig, og afinstaller icq, husk lige at tjekke om der stadig skulle være spor i registreringsdatabasen. tryk på start>kør>regedit
og så led efter ting der har med icq at gøre. Derefter download icq fra www.icq.com . så udpakker du din backup fil, så din venne liste kommer tilbage. også skulle det virke... Hvis ikke så prøv at spørg icq\'s egen support.
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
20. juni 2001 - 21:03 #7
Jeg kan ikke rigtigt se hvorfor det skulle virker, da jeg allerede har afinstalleret windows og dermed også slettet ICQ og registreringsdatabasen.
Men jeg prøver alligevel.
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
22. juni 2001 - 14:35 #8
Jeg kørte en database converter som følger med ICQ, som virkede, ser ud som at nummeret var tilføjet med fordi computeren chashed gik der noget galt med at sætte det ordenligt ind i DB