Avatar billede connynorregaard Nybegynder
08. maj 2008 - 09:45 Der er 3 kommentarer

AutoCAD 2007 - Schedule med symboler?

Hej,
Jeg har i øjeblikket en stykliste med symboler som jeg fører talene fra schedule(optæling) over i. Spild arbejde, men skal have symboler på.
Som I nok kender, så trækkes schedule bare over multiviw blokke og så er der talt op.
Kan man i denne schedule tilføje symboler til hvert enkelt varenummer?
Jeg synes jeg har prøvet alt.
Tak
Avatar billede Christian I. Elvang Nybegynder
10. maj 2008 - 20:48 #1
AutoCAD har ikke multiview blokke. Du sidder med en ADT 2007 ikke?
Avatar billede Christian I. Elvang Nybegynder
10. maj 2008 - 20:49 #2
ACA 2008 kan kombinere styklister med billeder. Så det er kun et spørgsmål om en opdatering.
Avatar billede connynorregaard Nybegynder
13. maj 2008 - 07:52 #3
Jo jeg sidder med ADT 2007, tænker ikke over der er såå meget forskel.
For os er det vigtigt at der kan laves multiviewblokke.
Er der en AutoCAD der kan begge dele?
Kombinere styklister med billeder og lave multiviewblokke?
Tak