Avatar billede harrypothead Nybegynder
07. maj 2008 - 16:22 Der er 3 kommentarer

Laptop stjæler stationers båndbredde ?

Min buddy har et problem med hans netværk.
Når han spiller World Of Warcraft alene går det fint uden noget latency, men med det samme hans kæreste logger på wow med laptoppen ryger hans latency op i vejret (700-1400ms)
De har cybercity 6mbit, og upload er vist 512 eller 1024 men det burde være rigeligt med meget mindre end det.

Han er igang med at prøve netlimiter og se om det ændrer noget men uanset burde de sagtens kunne dele den forbindelse.

Det er en belkin 802.11g 2.4ghz router og begge har ret nye pcer den ene er sat på med kabel (stationer) og den anden er wireless (laptop)

Vi har prøvet stort set alt, spybot for at se om det var sådan noget og full avast thorough scan, scandisk og defrag af alle hds.
Også tuneup utilities netværks tweaker.

Da problemet er set kun i WOW har vi osse self slettet alle addons osv (wdb,wtf cache blabla)
Og wow bruger altså ikke ret meget bandwith så det virker helt hen i vejret for mig.

Alle ideer er velkomne :P
Håber der er en der har en genial løsning, skriv gerne på min msn imbaepic@hotmail.com
Avatar billede harrypothead Nybegynder
07. maj 2008 - 16:39 #1
Ville det hjælpe at smide et kabel i laptoppen ? eller et trådløst netkort i den stationere ?
Avatar billede harrypothead Nybegynder
07. maj 2008 - 17:03 #2
Ok har smidt kabler på begge 2 nu og det løste problemet, men skriv endelig hvis der er andre muligheder for en laptop med kabel er lidt ufedt :P
Avatar billede harrypothead Nybegynder
07. maj 2008 - 17:13 #3
naah det var vist for hurtigt problemet er stadig det samme :/
Han logger ind i wow og efter lidt er hans latency omkring de 1000...