Avatar billede dejbjerg Nybegynder
07. maj 2008 - 15:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP/MySql - smukkesering/videreudvikling af eksisterende system

Hej Eksperter

Jeg har lavet www.mikromekka.dk i Etomite og PHP/MySql.

Siden indeholder bl.a. et profilsystym, som lader lokale virksomheder uploade en profil med billede. Virksomhederne kan oprette/rette i deres profiler.
- brugerfladen er meget simpel, og består af tekstlinks, hvilket godt kunne være lidt mere indbydende/sexet/proft. Herudover mangler, der et par basale admin funktioner. Der er et system til godkendelse af profiler og noget bekræftelse via mail halløj, men admin mangler oprette/rette/slette funktioner.

Virksomhederne kan lægge nyheder op, ligeledes med billede.
- den grundlæggende kode fungerer, men der mangler lidt funktionalitet. Og et pænere layout på fremvisningen af indlæg.

Virksomheder (og andre) kan tilmelde sig et nyhedsbrev, men kan ikke ændre deres mail igen og ej heller afmelde (det foregår via mail til mig ved at fjerne dem i databasen) og lige nu fiser de bare i en db tabel, som skal eksporteres og merges med en anden tabel (i Excel). Et fiksere system, kunne være rart.

Der mangler en brancheinddeling af virksomheder. Har lavet en tabel og en dropdown i indmeldelsesformularen, men det er ikke implementeret i visningen af siden.

Der mangler en lille banner rotation (tanken er at virksomhederne kan uploade et banner (i fast format), og at et tilfældigt udvalg af dem optræder på forsiden og i nyhedsdelen. Jeg har nogle kodestumper, som hurtigt kan tilpasses.

Det hele er temmelig simpelt, men jeg har ikke tid til at gøre det selv i øjeblikket.

Jeg har lige knap 20.000 at gøre godt med, så vi skal nok have en snak om hvad, der kan nås med det budget.

Læg et svar indeholdende en emailadresse. Jeg svarer kun på det, jeg synes, jeg kan bruge til noget.

NB!! Lad venligst være med at oprette brugere i systemet.

/Dej
Avatar billede decaroaps Nybegynder
07. maj 2008 - 19:31 #1
Hej Dej

Det lyder lige som en opgave for os. Vi sidder til dagligt og arbejder med lign. opgaver, og har stor ekspertise i netop PHP/MySQL

Hvad siger du til at holde et møde, så vi sammen kan gennemgå de forskellige funktioner der skal udvikles?

Glæder mig til at høre fra dig

Mvh. Dennis Nielsen
Decaro ApS
dn@decaro.dk
Avatar billede jonhauge Nybegynder
08. maj 2008 - 10:51 #2
Hej

Du må gerne kontakte mig på jon[a]relationhouse.com

MVH

Jon Hauge
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2008 - 11:52 #3
Hej Dej,

Du skal være velkommen til at sende mig en mail med lidt mere uddybende info.
Du kan fange mig på mail@cypermann.dk

Mvh
Mads
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2008 - 14:23 #4
Hej Dej

Det lyder da som en spændende opgaver og også en overkommelig en :D
Jeg vil da meget gerne have lidt mere information, hvis ikke du allerede har bestemt dig for et af budene fra ovenstående.

Vi laver mange forskellige ting, men bl.a. PHP, MySQL, Design og opsætning.
Du kan se lidt mere om firmaet på www.device.dk og skulle du have spørgsmål, kommentare eller bare synes at der mangler noget information, så kan du fange mig på osj@device.dk
Avatar billede dejbjerg Nybegynder
13. maj 2008 - 11:03 #5
Tak for svar til alle.

Jeg er i dialog med én nu.

/Dej