Avatar billede maga Nybegynder
07. maj 2008 - 15:07 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til ordbog.

Hej. jeg har en politikens dansk ordbog på min computer som lige pludselig siger at filen "picclp32.ocx" mangler, ar downloaded filen uden det hjælper.

Er der nogen der ved hvordan det kan løses?

Den siger det også selvom cd-rom'en sidder i.

Det er meget akut da jeg skal til dansk eksamen på fredag.

Mvh Maga.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2008 - 15:14 #1
du skriver ikke om du har prøvet en geninstallation / ominstallation?
Avatar billede maga Nybegynder
07. maj 2008 - 15:37 #2
Hey John. Jeg har prøvet at geninstalere den, men med samme udfald.
Avatar billede maga Nybegynder
07. maj 2008 - 15:52 #3
For at være helt præcis skriver den: run time error 339
Component picclp32.ocx or one of its dependecies not currently registred: a file is missing or invalid.
Avatar billede maga Nybegynder
07. maj 2008 - 16:30 #4
Har fundet løsning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2008 - 20:01 #5
Inden du accepterer eget svar så husk at du skal skrive hvad løsningen var :)
Avatar billede maga Nybegynder
09. maj 2008 - 01:05 #6
Man skulle vælge "kør" også skrive et eller andet og derefter picclp32.ocx og så aktiveret den sig selv.

Jeg kan ikke finde løsningen lige nu...

Men hvis jeg finder den smider jeg et link :D