Avatar billede kanusti Novice
07. maj 2008 - 13:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Xbox 360 død eller god for lidt sjov

Hej

Jeg har en kammerart som er noget af det mest påstålige der findes i den her verden. Kender i typen :D

Hvis jeg finder en god fladskærm - så er den noget skidt, men han kender en som man burde købe i stedet for.

Hvis min træner siger hvordan man skal udføre en handling - så er det forkert og han ved bedre :D

Nåh - en lille afhopper.

Men nu har jeg så i et stykke tid talt om at købe mig en Xbox 360 til at hygge mig med.

Den skal KUN bruges som suplement til min pc :) og vil nok ikke blive spillet mere på end 1-2 gange om ugen og primært need for speed most wanted og fifa...

Nu blev han så lige påstålig igen :D

- Xbox 360 er så fyldt med fejl at stort set ALLE maskiner går defekte - faktisk er fejlen så stort et problem at Microsoft ikke laver maskinerne mere?

Han mener selvf. at jeg skal købe en PS3 (sjovt nok det han har gjort) da den er meget bedre, men til mit behov er det Overkill....

Har det noget på sig at Xbox 360 skulle være flawed? og ved nogen samtidig om den bliver det yderligere hvis den får en firmware opdatering for at kunne køre sikkerhedskopier?
Avatar billede jokkejensen Novice
07. maj 2008 - 13:41 #1
Nej jeg er i besiddelse af dem begge, MIN xbox 360 kører meget mere stabilt end min ps3, men jeg har nogle flere muligheder med min ps3 (linux mm), som dog tit dør (sjældent ingame)

Der findes ligeledes en del flere spil til xbox360, og har man ikke lige den grove fladskræm endnu eller andet, er det et fint køb - ps3'eren er uden tvivl lidt overlegen mht til full-hd osv.
Avatar billede jokkejensen Novice
07. maj 2008 - 13:43 #2
Og nej, den supporteres stadig, og der kommer stadig massere af spil.

og jeg har ikke hørt noget om de allerede skulle været stoppet med at producere den- det lyder lidt skørt i mine øjne, mange spil producenter vil fucke deres næste consol så.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2008 - 15:12 #3
Xbo360 kan nu også sagtens køre Linux....
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2008 - 15:13 #4
De laver den stadig!
Avatar billede jokkejensen Novice
07. maj 2008 - 15:16 #5
jeg kan kun finde ud af plug n play når det gælder linux, findes der er en færdig distribution ?
Avatar billede jokkejensen Novice
07. maj 2008 - 15:16 #6
som yellow dog til ps3 ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2008 - 20:07 #7
Kan kun huske det hed Free60...
Avatar billede kanusti Novice
08. maj 2008 - 10:52 #8
ok super :) så er jeg ikke bange for at købe en :)

Smider du et svar Jokke :)

Ps. kender i et godt sted at få firmware opdateret maskinen tættest muligt Herlev?
Avatar billede jokkejensen Novice
08. maj 2008 - 11:12 #9
Deler gerne.

Nej jeg kender umiddelbart ikke til et sted.