Avatar billede aligncenter Nybegynder
20. juni 2001 - 00:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

flytte programmer på disk til anden disk

Hvis man ønsker at flytte et program over på en anden disk er der et utility der kan fiske dette, så registrerings databasen bliver veligholdt samtidigt
Avatar billede makse Nybegynder
20. juni 2001 - 00:09 #1
Easy Uninstall kan gøre det.
http://www.ontrack.com/easyuninstall/
Avatar billede zhark Nybegynder
20. juni 2001 - 00:50 #2
Jeg lytter... ved ikke om jeg har for - eller misforstået noget?
Avatar billede aligncenter Nybegynder
20. juni 2001 - 00:55 #3
altså flytte et installeret program til en anden fysisk disk, kan det lade sig gøre med et utility af en art.

f.eks program 1 placering c:\\p1

ny placering e:\\p1

ikke Uninstalle noget
Avatar billede ziron Nybegynder
20. juni 2001 - 02:18 #4
pation magic kan gøre det :-)

/ZIRON
Avatar billede aligncenter Nybegynder
20. juni 2001 - 10:20 #5
ja men hvordan?
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
20. juni 2001 - 16:06 #6
Norton Cleansweep kan også gøre det (angiveligt) har ikke selv prøvet. Kræver Cleensweep installeret på begge maskiner eller diske. Transport wizard hedder det.

Der findes også gratis programmer, men de er nok ikke ligeså gode bla. PC Magazines Change of adresse kan hentes her http://www.zdnet.com/downloads/stories/info/0,,77365,.html

Jeg har prøvet det, det virker, nogle gange :-)