Avatar billede vessel Nybegynder
06. maj 2008 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linux eller Windows?

Hej!

Et firma som har et lagerstyringsprogram skal have ny server.
PT kører det på en ældre Novell server. Dette kører i særskilt netværk.
Der er en server der udelukkende kører backup (2003 std)
Der er en server der udelukkende kører C5 som terminalserver (2003 std)
Der er 15 maskiner der udelukkende skal tilgå lagerprogrammet og printere - ingen krav om internetadgang.

Nu når der skal udskiftet kommer der en ny Windows 2003SMB server op, der skal køre exchange pga. delt outlook kalender.

Vil det være smartest at sætte en af windowsmaskinerne til at køre lagerstyringsprogrammet? Det vil så bare koste en pæn sjat til licenser.
Eller skal man vælge en Linux-udgave til det? Hvilken?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2008 - 18:01 #1
Hvad er det lagerstyrings system godkendt til at koere paa ?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. maj 2008 - 02:32 #2
Hvis det kun findes i Windows version, så er valget jo nemt !
Avatar billede vessel Nybegynder
16. juni 2008 - 10:19 #3
Lukker