Avatar billede jpveis Nybegynder
05. maj 2008 - 21:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Password Forsvinder i forums

hej
jeg kører vista og er med i et par debat forums hvor jeg kører auto logind på,  men nogen gange når jeg starter min pc forsvinder de og jeg skal logge ind manuelt igen,
der er ikke system i hvornår de gør det
de gør det for det meste alle sammen på en gang,
¨
håber i har en ide
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
05. maj 2008 - 21:58 #1
de fleste steder benytter sig af cookies, så det er jo nok dig der får slettet dem på en aller anden måde.

måske diskoprydning, eller ccleaner
Avatar billede jpveis Nybegynder
05. maj 2008 - 22:07 #2
jeg kører norton 360 v 2.0 kan det være den der gør det ???
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
05. maj 2008 - 22:20 #3
hmmm, jeg mener ikke den har nogen form for diskoprydning indbygget

går du nogensinde ind og sletter midlertidige internetfiler?
Avatar billede jpveis Nybegynder
05. maj 2008 - 22:22 #4
nej men det ved jeg norton gør er det der de ligger ????
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
05. maj 2008 - 22:31 #5
jeps, en cookie er en lille tekstfil som hjemmesiderne gemmer på din maskine

hvis norton sletter dine midlertidige internetfiler, så kan den jo også konfigureres til at efterlade de cookies du vil beholde (læs: dem fra de foraer du har problemer med)
Avatar billede jpveis Nybegynder
31. august 2011 - 15:51 #6
luk
Avatar billede jpveis Nybegynder
31. august 2011 - 15:54 #7
o