Avatar billede mizzah Nybegynder
05. maj 2008 - 08:12 Der er 2 kommentarer

spam email

Hey.

Domæne, exchange, server 2003, xp klienter med outlook. Vi er begyndt at få en helvedes masse email fra systemadministrator. I ved, dem der normalt kommer fra exchange serveren, når man sender en mail til en moidtager der ikke findes. Men dem vi får, er bare til modtagere vi aldrig har sendt til. Her er C/P af en af dem.

Fra: Systemadministrator
Sendt: 4. maj 2008 16:00
Til: Nadja Nielsen
Emne: Kan ikke leveres: Perfectly crafted luxury timepieces

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    Perfectly crafted luxury timepieces
      Sendt:    02-05-2008 17:46

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      hudsonp@fwhou.fwc.com den 04-05-2008 15:53
            Der opstod problemer med SMTP-kommunikationen med modtagerens e-mail-server. Kontakt systemadministratoren.
            <maila.fwhou.fwc.com #5.5.0 smtp;550 No such user (hudsonp@fwhou.fwc.com)>

Er det en bot som ligger i vores netværk og sender spam, eller er det bare noget pis der er lavet af en spammer ?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. maj 2008 - 08:22 #1
Avatar billede jespertr Nybegynder
23. maj 2008 - 07:48 #2
Vi er ligeledes begyndt at modtage dem på mit arbejde.