Avatar billede freddy04 Nybegynder
04. maj 2008 - 20:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddiskkryptering og spil

Hej

Er der nogen som har erfaring med hvor meget performance falder i computerspil når man har fuld harddiskkryptering? Kan det lade sig gøre eller bliver der for meget hakkeri?

Tænker på fx Truecrypt eller Vistas indbyggede bitlocker. Skal bruges på en rimelig opgraderet pc med bla 2gb ram
Avatar billede overloaded Mester
04. maj 2008 - 20:40 #1
Prøvede en gang Drivecrypt http://www.securstar.com/products_drivecryptpp.php uden at man mærkede til det.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. maj 2008 - 22:02 #2
Hvis den PC har rimelig med CPU kraft (f.eks. dual/quad), så bør du ikke mærke noget.
Avatar billede freddy04 Nybegynder
05. maj 2008 - 17:05 #3
ok tak, så vil jeg forsøge og se hvordan det går. Læg et svar hvis I vil have point.
Avatar billede overloaded Mester
05. maj 2008 - 17:35 #4
For min skyld må du godt beholde pointene selv, har ligesom ikke noget svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. maj 2008 - 18:07 #5
ok