Avatar billede tanketorsk Nybegynder
04. maj 2008 - 18:23 Der er 2 kommentarer

Kan ikke diskdefragmentere?

Hejsa, har prøvet at diskdefragmentere min pc men efter et par minutter så siger den at diskdefragmenteringen er fuldført og at der var nogle filer den ikke kunne diskdefragmentere, hvis jeg så kører analyse igen, så siger den jeg bør diskdefragmentere igen...

Jeg har prøvet at starte op i fejlsikret tilstand og diskdefragmentere derfra men får samme besked.

*har installeret :  nod32 AV, spybot S&D, spywareblaster, trojanhunter og ad-aware - har prøvet at slå nod32 fra og kørt den igen men samme ting sker, men når man kører fejlsikret tilstand skulle alle kørende programmer der kan blokere for diskdefragmenteringen vel være slået fra automatisk?!
Avatar billede tanketorsk Nybegynder
04. maj 2008 - 18:29 #1
filer den ikke kan diskdefragmentere er bla. en mappe der hedder housecall som er blevet lagt i dokumenter fra en onlinescan jeg brugte fra trend micro for et stykke tid siden, har osse prøvet at installere trend micro security men gjorde min pc ustabil af en eller anden årsag så jeg måtte afinstallere den igen, ved ikke om det kan have forårsaget et eller andet?
Avatar billede matcho Nybegynder
04. maj 2008 - 21:50 #2
Har du prøvet med et andet program http://www.auslogics.com/en/software/disk-defrag