Avatar billede dennism Nybegynder
04. maj 2008 - 14:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Foto: ændre dato?

Jeg har et par digitale fotos fra mit digitale kamera, hvor datoen er angivet forkert. Det gør f.eks. at billedprogrammer Picasa kigger mine billederne forkert i galleriet, fordi datoen ikke passer.

Findes der en måde at ændre datoen på de billeder med har taget? Det må ligge som nogle tags i filen, lige som med MP3 filer.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. maj 2008 - 15:03 #1
Avatar billede dennism Nybegynder
04. maj 2008 - 17:49 #2
Tak - smider du lige et svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. maj 2008 - 18:56 #3
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2008 - 19:46 #4
husk datoen ligger også i dine exif data på billedet