Avatar billede hartvig12 Nybegynder
04. maj 2008 - 12:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Debitorfaktura markeret til udligning af anden bruger (fejl)

Hej Eksperter,

Jeg har oplevet en fejl, som tilsyneladende opstår hvis man markerer en faktura til udligning og så bliver smidt af systemet.

Når man senere vil udligne denne faktura med en betaling, så står den som "markeret til udligning af en anden bruger". Det er dermed helt umuligt at udligne fakturaen eller for den sags skyld at ophæve markering.

Er der nogen der kender en løsning hvor man kan tvinge markeringen væk.

Venligst

Peter Madsen
Avatar billede hartvig12 Nybegynder
04. maj 2008 - 12:35 #1
Glemte selvfølgelig at sige, at systemet er C5 V3.0
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2008 - 12:38 #2
Så vidt jeg husker kan du prøve med:
Debitor -> Periodisk -> Oprydning -> Fjern Markeringer

Det er heldigvis ikke så ofte jeg ser den hos os
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2008 - 12:44 #3
Tag lige en backup af datafilen før du forsøger
Avatar billede hartvig12 Nybegynder
04. maj 2008 - 17:39 #4
Den er god leif, send mig et svar.
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2008 - 18:45 #5
Virkede det ?
Avatar billede hartvig12 Nybegynder
04. maj 2008 - 19:30 #6
Det virkede perfekt, og bacup var ikke nødvendigt.

Jeg tror det sker pga. kill-test, som smider brugeren af efter et givet tiddsrum uden aktivitet.
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2008 - 20:18 #7
kill-test ? Ikke forstået ?

Det er måske et system som logger brugeren af maskinen hvis den ikke har været brugt xxx minutter ?
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2008 - 20:19 #8
Backup bruger jeg kun når jeg ikke er 110% sikker på at funktionen kan hjælpe mig eller gør det jeg regner med.
Avatar billede mariaf Juniormester
04. maj 2008 - 21:31 #9
Rigtige mænd tager ikke backup - de græder ;-)
Avatar billede hartvig12 Nybegynder
04. maj 2008 - 21:47 #10
Ja, ja men først når det går galt....og så skriver vi jo bare lidt til hinanden :-)