Avatar billede callas Nybegynder
03. maj 2008 - 23:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver spørgsmål

Hej

Er der nogen der tilfældigvis ved hvad man skal gøre, når man får at vide at Modem Device on High Definition Audio Bus ikke kan installeres?

Jeg har prøvet med adskillige drivere, men ingen virker. Jeg har en Zepto 6615WD, hvis det kan hjælpe og jeg har prøvet driverne fra Zeptos ftp.
Avatar billede justme Nybegynder
08. maj 2008 - 22:04 #1
Avatar billede clausbr Nybegynder
08. december 2009 - 09:18 #2
Nu hvor Zepto er gået konkurs har vi lavet en web side hvor man kan hente driver
Til alle zepto produkter.  Web side http://www.zepto.dkz.dk/
Avatar billede callas Nybegynder
02. september 2010 - 13:22 #3
kibiug