Avatar billede simon-h Nybegynder
02. maj 2008 - 19:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firefox problem!?

Hey derude!
Jeg har et problem med firefox - eller, firefox virker helt fint, men det er visningen af min hjemmeside i firefox, den er gal med?

http://www.epitome.dk

Hvis man går ind på denne side i IE, vil man se hvordan teksten i de fire info-bokse i midten, ligger fint og flot op langs kanten, og overskriften ligger pænt øverst i bjælken jeg har lavet.
Det ser alt sammen fint ud.
Når jeg så åbner siden i Firefox, så ligger overskriften, og hele tekst-stykket et lille stykke for langt nede, så det ikke passer med rammen! Det er som om at firefox laver et lille stykke mellemrum oven over det øverste tekst, generelt over hele siden!
Det er dog kun her det fucker designet op, men er da os lidt irriterende de andre steder! Hvordan får jeg dette mellemrum væk?!

- Håber det gav mening, og håber nogen derude kan hjælpe mig :)
Avatar billede simon-h Nybegynder
02. maj 2008 - 20:51 #1
Og så glemte jeg lige at sige, at jeg har prøvet at bruge validator.w3.org, men uden held, desværre.
Avatar billede w13 Novice
02. maj 2008 - 20:59 #2
Det skyldes højst sandsynligt noget margin, måske på de ul'er, som overskrifterne ligger i? Prøv at sætte margin på ul til 0
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2008 - 22:51 #3
Dit side er gyldig XHTML 1.0 Transitional!

Brug alm. html 4.01 i din programering

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.epitome.dk%2F
Avatar billede simon-h Nybegynder
07. maj 2008 - 21:26 #4
Som sagt, så har jeg prøvet validator.w3.org på alle mulige forskellige måder.. det ændrede intet.. Og w13, heller ikke! Det var en helt tredje grafisk fejl med underlaget.
Men ellers tak for jeres hjælp :)
Avatar billede simon-h Nybegynder
07. maj 2008 - 21:26 #5
Og så glemte jeg self at svare mig selv.. >.<