Avatar billede comrades Nybegynder
02. maj 2008 - 18:00 Der er 2 kommentarer

køb af pc

Hej
Min lorte zepto 6515 er gået i stykker og knapto siger de ikke repererer den model mere så nu skal jeg have nyt. Jeg har ikke råd til at købe det jeg gerne vil have (macbookpro) så jeg må finde en midlertidig løsning. Jeg forestiller mig at jeg kan samle en billig stationær som jeg så kan bruge indtil jeg får råd til noget mere permanent. Jeg spiller en del (Cod4 og den slags) så den stationære skal kunne følge med. Jeg bor i tyskland og er i tvivl om det er billigere her end i dk så jeg sender lige et eksempel som jeg har fundet:
Intel Core2 Duo E4300 2x 1,80GHz, 1024MB DDR2RAM PC667, 400GB Festplatte Sata2 7200rpm, Designtower inkl. 500W Netzteil, DVD Brenner LG GSA-H55N SD, 256MB Nvidia 8600GT, Windows Vista Home Premium 64Bit
denne pc koster ca 3000 kr, er det dyrt og hvad har i af ideer til billigt brugbart hardware??

lars
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2008 - 22:28 #1
Den lyder ok - er det mon en Medion?
Avatar billede comrades Nybegynder
19. november 2008 - 13:29 #2
købte den og den gik i kage en uge efter