Avatar billede wicked Juniormester
01. maj 2008 - 13:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

EL symboler i Visio

Hey eksperter

Jeg står og skal bruge et bestemt el symbol til en tegning i word. Jeg er ikke den store el nørd men jeg er ret overbevist om at symbolet betyder en transformer af en art. Symbolet består af 2 cirkler der ligger ind over hindanden. Det burde være nemt nok at tegne, men problemet er at når man tegner det så kommer den ene cirkel hele tiden til at skygge for den anden, og det er meningen man skal kunne se det hele af begge cirkler. Håber der er nogen der forstår mit spørgsmål :)

//Wicked
Avatar billede mickey777 Nybegynder
01. maj 2008 - 15:28 #1
Kan du ikke bare?

1) Klik på cirkel
2) højreklik og vælg format og fill
3) Sæt transparency til 100 for kolonnen 'fill'

Gentag samme procedurer for den anden cirkel
Avatar billede wicked Juniormester
01. maj 2008 - 16:53 #2
det er jo genialt, tusind tak! Smid et svar så er der point :)
Avatar billede mickey777 Nybegynder
02. maj 2008 - 10:27 #3
Hermed et svar :)