Avatar billede peter_holst Praktikant
29. april 2008 - 11:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Advarsel om skift af password via e-mail

Hej

Jeg kører med et setup af Windows Server/Exchange 2003.
I den forbindelse vil jeg gerne at mine brugere modtager en e-mail 14, 7 og 3 dage før de skal skifte deres adgangskode. De brugere der logger på en computer på domainet bliver mindet om det ved login, men de brugere der kun benytter OWA bliver ikke advaret og pludselig kan de ikke logge på. Derfor har jeg brug for en advarsels-email.
Er det noget man kan indstille på serveren?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2008 - 14:18 #1
Se her: http://support.microsoft.com/kb/297121
Som jeg læser ovenstående, får man et varsel, inden der skal skiftes password. Jeg har ikke testet dette.

:-)
Avatar billede peter_holst Praktikant
07. juli 2008 - 12:44 #2
Venligst svar, så du kan få dine points.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2008 - 14:23 #3
Virkede det?
:-)
Avatar billede peter_holst Praktikant
07. juli 2008 - 14:30 #4
Til en hvis grad - brugerne kan se en lille statusbesked i OWA vedr. password udløb, men de kan stadig ikke modtage advarsels-emails.
Jeg tror desværre der skal 3. parts programmel til og det koster højst sansynligt pr. bruger og så bliver det jo hurtigt dyrt.