Avatar billede helleq Nybegynder
29. april 2008 - 09:57 Der er 1 kommentar

Udskrift af makro i excel via citrix

Jeg har et problem med udskrift af en makro.
Jeg har en makro, der gentager data hentet fra rækker i et ark.
Sidste gang jeg arbejdede i den, var den okay, men denne gang er der problemer med printdelen.
Jeg arbejder i citrix, og vil derfor have en ny id, efter hvilken server jeg er på på citrixen.
Lige pt er jeg på server 03, så jeg forventede at jeg blot kunne rette servernummeret til fra 04 - som jeg var på sidst, men når jeg debugger kommer der fejl i linjen. Printernavnet er korrekt, det er efterchecket. Hvor fejler jeg?? HJÆLP

    Application.ActivePrinter = "\\print01\HPLJ4200N_1 på Ne03F:"
    ExecuteExcel4Macro _
        "PRINT(1,,,1,,,,,,,,2,""\\print01\HPLJ4200N_1 på Ne03F:"",,TRUE,,FALSE)"
Next
End Sub
Avatar billede kabbak Professor
29. april 2008 - 11:55 #1